שירות, זו המומחיות שלנו

מערך השירות של חברת יניר נציגת NEC בישראל מתמחה בציוד תצוגה, מסכי LED, מסכי פלזמה,

צגי LCD, מקרנים, קירות מסכים ומדיה מגנטית. מהנדסי יניר וטכנאיה השתלמו אצל יצרן הציוד

ולרשותם כל המידע הטכני הנדרש על מנת לתחזק ולתקן את הציוד ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם

להנחיות היצרן. למערך השרות מלאי חלקי חילוף מקוריים ומנורות לכל סוגי המקרנים.

רישום מוצר לאחריות

תמיכה ושירות

יניר מערכות נציגת NEC בישראל מברכת אותך על רכישת המוצר שברשותך ומודה לך שבחרת במוצר זה.
חשוב לנו לחסוך לך זמן יקר בעת הפניה אלינו ולכן, הנך מוזמן/ת למלא את פרטיך ופרטי המוצר שרכשת.
במידה והמוצר אותו רכשת אינו מופיע ברשימה למטה, אנא שלח מייל עם פרטי הרכישה ל-service@yanir.co.il
רישום הרחבת אחריות למקרני EDU (3 שנים או 3000 שעות) לחץ כאן.
תודה, והמשך גלישה נעימה.

פרטי האחריות כללי

לאחריות על מסכי מחשב אנא גלול למטה
1. האחריות היא לתקופה של 12 חודשים מתאריך הקניה
2. אנו מתחייבים למשך תקופת האחריות לתקן כל תקלה במכשיר הנובע מפגם בייצורו. במקרה של פגם כאמור, החלק הפגום יתוקן או יוחלף ללא תשלום, בחלק תקין על פי שיקול דעתנו לכתב אחריות זה.

 קראתי ואני מסכים לתנאים